mandag 18. juni 2012

Enkle armbånd til Desucon!

Fant ut for noen dager siden at jeg har veeeldig mange perler av stein, glass og ekte perler som jeg ikke får brukt til noe, så hvorfor ikke bruke dem til å lage noen enkle armbånd til Desucon? Har fått med meg at slike typer armbånd er ganske så "inn" i år så hvorfor ikke? Desverre så har jeg ikke de mest fargerike steinene men veldig mye av det samme... Tenkte jeg kunne legge ut bilder av de jeg har foreløbi her så dere kan få se og dømme litt for meg: vil dette kunne selges? Og isåfall til hvilken pris? Jeg tenker foreløbi rundt 30,- siden mesteparten her er ekte varer og ikke juggel dritt som de fleste andre slike armbånd har en tendens til å være. Under 50,- vil det iværtfall bli.

Dette er da glass, turkis, ferskvannsperler, agate, perlemorskjell, onyx og goldstone for det meste.
















2 kommentarer:

  1. Ooooo! Har du strikk i, eller kva brukar du som feste?

    SvarSlett
    Svar
    1. Noe elastisk nylon strikk...greier...ting...

      Slett