mandag 25. juni 2012

Desucon 7 - 2012!

Jah, så sitter vi her igjen! Desucon er over for denne ganger og det gikk jævla fort! Plutselig var det bare en måned igjen...shit, jeg må begynne å lage ting...
To uker igjen...jah, jeg må starte snart...
En uke igjen...faen i helvette! Jeg har så mye å gjøre!
Tre dager igjen...JEG REKKER IKKE DETTE!!!!
En dag igjen...I give up...

Jeg fikk ikke laget alt jeg hadde lyst til å lage, jeg fikk ikke lage så mye av det jeg ville lage og ting gikk ikke helt som jeg ville, men det gikk da ganske bra allikavel!

Fido, Chataria og Muffin dukket opp på fredag så jeg møtte dem i lunsjen min. De ble med hjem etter jobb siden de skulle overnatte hos oss og jeg lagde pizza til alle sammen!

På lørdag dro vi inn til byen rundt 8 tida, Bård hadde dratt i forveien for å få reservert plasser, men han måtte vente i kø, så vi kom dit ca. samtidig uansett... Men vi fikk plasser sammen! Heldigvis! Men det var langt unna de andre som jeg hadde håpet på å komme i nærheten av...men men men men men...

Her har dere min artstand! Muffin er på plass og som dere ser så er artstanden 50-50 prints av tegninger og smykker!




Bård og hans artstand var rett ved siden av oss!

Møtte på en god del folk som jeg kjente fra før, folk jeg ikke kjente men ble litt kjent med, folk jeg ikke hadde sett på evigheter og internettfolk jeg aldri hadde møtt med snakket med eller sett online men aldri IRL.
Men her har dere en haug med bilder fra dag 1! Flere bilder kan dere finne i Facebook albumet mitt!
























Jeg kjøpte stuff bare fra artstander denne dagen, og det var egentlig kun bare fra to stykker! Det ble to (egentlig fire) nye drager fra Hilde sin stand "Perledyr"...



...og hos "Ravienna's Creatures" kjøpte jeg en kjempesøt bamse som heter Two-Face! Om man vrenger hodet hans så sover han! Kjempesøt! Han bare måtte bli med meg hjem! Jeg siklet jo på en bamse hos henne i fjor som ble solgt før jeg rakk meg bort å kjøpe den, men i år var jeg tidlig ute!

Vi stakk til Peppes etterpå for å spise pizza, noe som var deilig men litt fail siden de var så treige der... Vi endte opp med å måtte springe som gale til bussen for å rekke den, ikke bra... Men mens vi satt der så storkoste vi oss! Prøvde brillene til Muffin, ikke at jeg helt liker slike briller...

Dag to var litt mere relaxed... Vi sto opp litt seinere og kom oss inn til byen og Desucon til ca. 9ish... Var ganske lite folk der da vi kom, artstand folka hadde funnet ut at det var kjekt å ta det litt med ro. Rundt 10-tiden åpnet de dørene for folk og det kom strømmende inn! Her har dere en haug bilder fra dag 2! Enjoy!

















Fikk kjøpt mere drager hos Hilde...



...og jeg måtte adoptere enda en bamse hos Ravienna. Dette er da tvillingen til den jeg sikla på i fjor som ble solgt før jeg rakk å kjøpe den, og siden denne da ble sittende igjen, og heller ikke ble solgt i år så sa jeg at om den ikke ble solgt før klokken 5 så kunne den få bli med meg hjem, og slik ble det! Litt over 5 gikk jeg bort med noen lapper og Lilac ble med meg hjem til Two-Face! Bestemte meg også for å knyte en sløyfe på henne for hun var så naken i halskroken! Må vel kanskje strikke en genser eller kjole til henne tror jeg...

Swandog var på Desucon i år også, så såklart måtte jeg rote i printsene hennes etter nye ting å henge på veggene her hjemme! Siden hun selv har siklet på min Mona Moskus ble det til at vi byttet prints! Jeg hadde i tillegg skrevet ut en større versjon av Mona Moskus siden den egentlig bare er A5 størrelse, og hun virket å bli veldig glad! =D Så jeg fikk med meg denne hjem, printet på noe tapetpapir!

Alt i alt så var det ett fantastisk år! Ikke helt sikker, men tror nesten at jeg kan kalle det for det beste året til nå! Jeg tjente jo over 11000 på artstanden min så jeg slo rekorden min fra i fjor, noe som var målet mitt! Jeg tror at printsene virkelig hjalp til på salget der, så de blir nok med til neste år også, må bare få tegnet masse nytt! =D

Om jeg skulle ha fått gjort noe litt mer andeledes så ville jeg vel heller ha vært i andre enden av artstands delen hos alle de andre som jeg hadde kontakten med. Både Ravienna, Hilde, Swandog og Anette satt i den enden, mens Bård og jeg satt helt på den andre siden igjen... Litt teit...det og det faktum at vi ikke fikk reservert artstands. Men Alejandro sa noe om at det ville bli lagt opp mye bedre for artstands til neste år, så da håper jeg at muligheten for reservering kommer tilbake! Ikke at jeg tørr å håpe på det, for de har lovet ut gull og grønne skoger før uten å holdt det, så vi får bare ta alt med en klype salt og vente til neste år! For ja: jeg kommer tilbake! LARvonCL Jewelry kommer alltid tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar