torsdag 24. mai 2012

Pakke fra Spar Kjøp!

Det er ikke lett skal jeg si dere...å ha bloggelyst men ingenting å blogge om! Det skjer så lite hos meg nemlig...

Men i dag så fikk jeg pakke fra Spar Kjøp! Endelig sier nå jeg! Hadde bestilt endel ting til leiligheten samt garn (som ble feil type men skitt au!) som endelig bestemte seg for å dukke opp!

Jeg hadde planer om å strikke noen gaver men bestilte såklart feil type garn fra Spar Kjøp! Endte med at jeg bestilte meg noe annet fra Strikkenett så jeg må uansett vente litt lengre... Men jeg finner nok noe å bruke dette bomullsgarnet til! Noen som har ideer så kom med dem! Det er Bomull Sport det er snakk om...
Så fikk jeg kjøpt meg en fancy voksduk til kjøkkenbordet! Jeg er så pokkers lei av at Bård skal insistere på å bruke billige spisebrikker fra IKEA, så nå trenger vi ikke dem mere! Nå har vi fuckings kul voksduk istedet! =D Såklart med kaffe-motiv!

Fikk også karret meg til å kjøpe ny duk til bordet på stua også... Der har vi ikke hatt duk siden jula fordi jeg kun hadde advents og juleduk før... Men nå har vi en ganske lekker, svart teflonduk.
Hurra for rot... I tillegg til dette så fikk jeg kjøpt endel sengetøy! Vi får jo snart dobbel dobbelovernatting på grunn av OCX og Desucon, så da er det greit å ha sengetøy nok til alle mann! Eneste vi mangler nå er oppblåsbare madrasser. I tillegg til laken og putetrekk til gjestene så hadde Spar Kjøp tilbud på Ghostbusters sengetøy, samme som de gardinene vi har, og siden Bård er så fan av Ghostbusters så måtte jeg jo bare kjøpe det!
Nå er iværtfall soverommet sikret for spøkelser!=P

Men nå er det snart MGP her i stua! Må forte meg å dusje først nå så blir det PARTY i stua! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar