lørdag 12. mai 2012

På hyttetur med jobben!

I noen uker nå så har jeg forberedt meg psykisk på å dra på hyttetur med jobben... Det er aldri noe jeg gleder meg til... Vi skulle på en i februar også men jeg klarte å sno meg unna den i siste liten.

Denne gangen derrimot hadde jeg ingen unnskyldning og alt var egentlig ikke like skummelt som forrige gang. Denne gangen skulle vi bli med Hanne (nest sjef) og hennes søster Stine (jobber i butikken) til hytta deres på et sted som heter Tittutåsen, ca. 45 minutter fra Oslo sentrum i rettning Asker...eller noe...

Hytta lå ved fjorden med en fantastisk utsikt. Vi kjørte rett etter jobb og kom frem rundt 6 tida på kvelden.
 Hytten var stor og helt fantastisk. Vi var tilsammen 7 personer der, og forruten de to gutta og de to søstrene så fikk vi resterende tre hvert vårt soverom...med dobbeltseng vel og merke!

Utsikten fra hytta var fantastisk!





Hytta har som dere ser panorama vindu ut mot den fantastiske utsikten. Og også inne i hytta så var det vinduer inn til kjøkken og stue.


Hytta hadde verdens minste do da! Søt, men trang! Heldigvis så fantes det ett eget bad med dusj litt lengre borti gangen.


I andreetasjen så var det tre soverom samt en fantastisk TV-stue! Fortsatt med utsikt utover fjorden!




Da vi kom så fikk vi en liten omvisning nede ved båthuset, tok desverre ikke så mange bilder av selve båthuset, men det var fortsatt fantastisk nede ved vannet... Det fristet veldig å bare hoppe ut i vannet, selv om alle de andre nektet meg...



Vi oppholdt oss mest i stua i første etasje på hytta. Vi grillet fantastisk mat og hygget oss langt utover kvelden. Det ble flere flasker vin, noen flasker sterkere ting og en mengde øl. Ingen ble full eller merkbart beruset, men det var koselig, vi hadde det gøy (helt til jeg fikk bekreftet at jeg bare er ansatt til sommeren...men jeg orker ikke snakke om det...)














Dagen etter, altså i dag så ble vi vekket til en...grei...frokost, pakket og fikk en omvisning på den andre hytten deres som de nettopp hadde kjøpt. Også en veldig koselig hytte og mye mer MIN smak når det kommer til hytteliv. Jeg er vandt med miniatyr, utedo, null innlagt vann og strøm og heller ingen mobil dekning, og denne hadde ikke vann innlagt men strøm samt utedo. Veldig liten også i forhold til det beistet vi var på.


Utsikten her var jo også fantastisk!



Men nå er jeg tilbake til kjente trakter, sitter igjen i stolen min, og jeg skal sitte her til mandag!

2 kommentarer:

  1. Tata!

    Takk for kommentar!

    Ikke for seint å værra med på give awayen min, trekker i kveld:)

    - Tildemor -

    SvarSlett
  2. Den er grei! Har lagt igjen kommentar! =D

    SvarSlett