søndag 6. mai 2012

Fuck mobilen min!

Beklager banningen min, men faen ta den pokkers mobilen min! Jeg hater den... Jeg hatet den før jeg fikk den! "Men bare vent litt, du vil nok komme til å like den med tiden!" sa folk... Yeah right... Heller det stikk motsatte... ALT er feil med den...



Sony Ericsson Xperia Arc S... Why you no work right? Why you hate me?

Dette skulle liksom være den beste for tiden da jeg kjøpte den, den skulle ha fått priser (vistnok, ikke quote meg på den) og de skulle ha det beste kameraet...

BULLSHIT

BULLSHIT
 
FREAKIN' FUCKING BULLSHIT!
 
Batterilevetid: Et døgn med minimalt nettbruk, null tale og ellers kun kamera og få meldinger...
Kamera: GULT om man bruker blits...
Bildeoverføring: UMULIG!

Jeg lever av å ta bilder med mobilen for så å direkte blogge dem eller slenge dem på Facebook, det er det jeg gjør siden jeg alltid glemmer kamera igjen hjemme... Den har alltid vært sta når det gjelder å overføre bilder fra mobilen over til datan, men i dag fikk jeg nok... Jeg skulle blogge mine siste strikketing som nå endelig har blitt ferdige, og med tanke på at jeg har fått meg ny blogg så tenkte jeg at jeg enkelt kunne blogge fra mobilen...noe som jeg ikke fikk til helt greit... Så derfor tenkte jeg at jeg kunne slenge bildene fra mobilen over til datan og blogge ferdig der... Gikk det? NEI! Jeg begynte i 7 tida, er enda ikke ferdig... Selv om jeg har merket alle de 811 bildene på mobilen så vil den kun overføre 465 bilder over til datan, og det er de eldste bildene... Uansett hva jeg gjør så vil den ikke overføre alle... Jeg har prøvd flere forskjellige metoder nå, men ingenting funker... Det var bare dråpen for denne mobilen akkurat nå...

Andre ting som treighet har irritert meg lenge... Den har NULL internt minne som gjør at den blir full om jeg har lastet ned flere enn to spill og 4 apper. System i musikkfiler suger for det er umulig å holde orden på noe som helst.

Skjermtastaturet suger også, og appen for numb-pad som jeg har lastet ned er ikke noe bedre...men det skyller jeg generelt på touch-telefoner...

Og en ting til når det gjelder overføring av bilder...minnekortet ligger BAK batteriet så det er PLENT UMULIG å få overført på en jevnlig basis.

Min gode venninne Alexa (thank you sooooo much Alexa <3 ) har nå hjelpet meg i hele kveld med å plukke ut en ny mobil til meg, og valget falt på HTC One X. Dyr, men det beste jeg kan få om jeg ikke går for Samsung Galaxy Note...noe jeg ikke vil ha pga pris og størrelse...

Flere har nå sagt til meg at jeg burde gå for HTC av flere grunner (takk til Kay <3 ) så nå får alt bare stå til... I morgen skal jeg innom datakjeden.no etter at Bård er ferdig hos tannlegen og kjøpe dette beistet...

Jeg gruer meg veldig... Så dere får egentlig vente litt lengre for å få det innlegget om strikking som jeg har ventet på i en evighet på å få ferdig så jeg kan blogget det her... I am so sorry =(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar