mandag 14. mai 2012

Hyrule Crests WIP

Da nærmer det seg Desucon med stormskritt og jeg har knapt begynt å forberede meg! Først nå har jeg begynt å få Hyrule Crestene i hus! Prisene er enda ikke satt, men de vil nok endre seg nok en gang... Første året jeg lagde disse så kostet de 600,- inkludert sølvkjede. Året etter så kuttet jeg kjedene siden jeg ikke fikk tak i nok og satte ned prisen til 400,- som egentlig er under halvparten av det jeg burde ta med tanke på sølvprisen og slikt... Så prisene i år (når jeg har fått unna alle de bestillingene jeg har liggende nå) vil ligge mellom 450-500,- per stykk og da ett tillegg på 100,- for kjede, noe jeg da desverre har begrenset av i år også. Jeg vil i tillegg kunne tilby limited edition Hyrule Crests som da er forgylt til 550-600,- per stykk + 150,- for forgylt kjede.

Men nok info... Jeg gikk til en gullsmed som Hans kjenner veldig godt og som gjør støpen for bedriften jeg jobber i, og spurte om han kunne tenke seg å støpe en dunge Hyrule Crests for meg. Det skulle gå veldig greit sa han så jeg leverte det jeg hadde av materialer samt originalen. I dag hentet jeg støpene og jeg er veldig fornøyd! Mer arbeid trengs det jo på dem før de er salgbare, men jeg er godt på vei nå for å si det slik! Og nå er de faktisk mer verdt prisen sin også siden de er støpt!

Og som en bonus på dette så slenger jeg med et bilde av de forgylte! Disse to er faktisk de første jeg lagde og solgte til to kjære venner av meg som sa seg fus på de to første jeg lagde. De har brukt dem helt siden de fikk dem, og det er vel 2 år siden nå?
Til folk som eventuelt vil bestille disse: send meg en mail på lise@larvoncl-jewelry.com og sett dere på venteliste til Desucon. Jeg vil helst ikke sende ut flere enn de jeg allerede har fått bestilling på før Desucon er over så jeg vet hvor mange jeg har. Om dere ikke skal dit så kan jeg desverre ikke sende noe ut før etter Desucon er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar