tirsdag 15. mai 2012

Kjeks og...krem?

I går mens vi ventet på at støperen min skulle dukke opp etter lunsjen sin så jeg kunne få hentet Hyrule Crestene så stakk Bård og jeg innom en butikk som heter Olivers & Co som spesialliserer seg på oljer, eddiker og diverse til all slags mat og salater. Jeg har lenge ønsket meg slike oljer til salater men ikke funnet dem før jeg nå fant selve butikken.

I butikken var en veldig entusiastisk og hyggelig, fransk herremann som sprang rundt med sin franske aksent og gav alle i butikken smaksprøver. Jeg kunne ikke la være å le, han var så utrolig hyperaktiv og kundevennlig.

Det ente med at jeg kjøpte en sitron-olje...
...og en pistasje-krem.
Om man blander dete sammen, ca. 50-50 så får man en fantastisk god krem som er fantastisk til kjeks!

Helt utrolig deilig! Kanskje ikke det sunneste av snacks... Men fantastisk godt! Kan anbefales til de fleste!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar