torsdag 11. oktober 2012

Gutten min fyller år!

I dag har samboeren min bursdag! Gammel blir han også, hele 30 år gammel, tror han begynner å komme i midtlivskrisen for han har vært litt smådeppet på grunn av alderen i hele dag, derfor kjøpte jeg lego til ham som en del av bursdagsgaven hans! Det er sjeldent jeg ser ham så glad som når han bygger lego... Gutt fanget i en mannskropp?

I tillegg til litt lego så bakte jeg en eplekake til ham i går. Jeg skal egentlig ikke spise kake siden jeg nå går på "diet" så da ble det eplekake, siden jeg ikke liker den typen, så gjett hvem som har gumlet i seg den kaka i dag? Jeg rakk heller ikke å ta bilde av den før NOEN hugg inn i den...så dere får bare halvferdig bilde...

BORTSETT fra lego og eplekake så har jeg strikket ett par hansker til ham. Jeg spurte ham forrige uke om det var noe jeg kunne strikke til ham siden jeg ikke har allverdens med penger for tiden (takk til NAV og WiiU reservasjon) og det eneste han kunne komme med var hansker...eller votter...han viste ikke helt, dermed ble det en miks!
Mønster kan finnes her om noen er intresserte. Modifiserte oppskriften litt slik at det ville passe ham bedre. Strikket i Senja garn.

3 kommentarer:

  1. Morosamt innlegg, syns eg,

    SvarSlett
  2. En utrolig kreativ blogg. Kjempe imponert over mange av de ulike produktene dine. Stå på videre!! Jeg takker også for deltagelsen på mitt store julekalenderlotteri og takker for linken. Ønsker deg en fortsatt kreativ høst!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =D og en god og kreativ høst til deg også!

      Slett