onsdag 27. juni 2012

Starstruck i ettertid!

Det er ikke ofte at alle brikkene faller på plass med det første, andre ganger er man bare treig... Denne gangen er det en blanding tror jeg...

Under Desucon nå i helga så kom det en fyr bort til Muffin som satt på min artstand. Jeg trodde det var en gammel klassekamerat eller bekjent av henne så jeg reagerte ikke med det første... Jeg reagerte heller ikke når han tok opp en liten dunge med postkort-size prints og gav til henne. Muffin freaket ut, uten at jeg helt skjønte hvorfor... Han sa så at hun bare kunne ta hele bunken siden det var hennes tegning, samt at han gav henne en bunke til med andre prints i samme størrelse som hun kunne plukke fra om hun ville ha dem.
Jeg kikket over og dro automatisk kjensel på en tegning... Denne hadde jeg jo sett bare noen uker tidligere på deviantART! Men jeg viste fortsatt ikke helt hvem dette var, men jeg sa at jeg kjente ham igjen og jeg fikk også plukke prints fra den lille dungen han hadde med seg...
Jeg tok ganske enkelt en av hver, fyren var jo ganske flink til å tegne...

Muffin fortalte meg etter at han hadde dratt at den tegningen som dere da ser nede til venstre er av hennes original character og at hun hadde commissioned den av ham, derfor fikk hun den dungen med prints.

Da vi kom hjem på lørdagen satte jeg meg ned på deviantART og kikket på watch og friends listene mine der... Og ganske riktig, denne fyren...Vintereik lå i begge to! Hvem som hadde addet den andre først ante jeg ikke, men det var jo litt kult!

Men først nå så jeg det som gjorde meg litt starstruck... Jeg var inne på profilen min for ett eller annet nå nettopp fordi en eller annen idiot har stjållet en av mine tegninger og postet det i sitt galleri uten å spørre eller creditere meg, så da så jeg at her Vintereik hadde lagt igjen en liten melding til meg i mai...som jeg faktisk hadde svart på uten å være klar over hvem det var...før nå... Det er godt mulig at jeg la ham til etter dette og at han la meg til først, men helt ærlig så vet jeg ikke...

Så som dere kanskje skjønner så var dette litt awesome for lille meg xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar