tirsdag 12. juni 2012

Outland shopping!

Før ting gikk til helvette for meg i går så var jeg på Outland sammen med Eirik og Bård for Bård skulle pushe på dem det nyeste Dadaph albummet sitt! (som forresten kom ut i helga...løp og kjøp!)
Så da ble det shopping på meg i samme slengen... Er en stund siden jeg har handlet noe tegneserierelatert nå så det var jo greit...

Det første som slo meg var ÜberZombie bladet som ble gitt ut nå i helga. Flere forskjellige tegneserietegnere har vært med på å lage, blant annet Eirik som er her hos oss nå, Seriereiret, Jorunn Hanto-Haugse, Are Edvarsen og noen til. Jeg fikk ikke kjøpt det der og da så da ble det en støtte til Outland! Det var også signert av to av tegnerne.

Dette er et veldig bra album, et av årets beste og jeg annefaler alle å kjøpe det! Det er spekket av zombie historier!

Fant også det nye Lunch albummet som jeg måtte kjøpe!

Og, nest sist så fikk jeg kjøpt Axe Cop 2 og 3! På hver sin Outland tho...
  

Jah... Dumme blogspot blandet rekkefølgen på disse to...og det er umulig å endre rekkefølgen...
Axe Cop anbefales alle med en sans for humor! Det er tegnet av en amerikans tegneserietegner og skrevet av hans 24 år yngre bror! Altså, forfatteren er 6 og tegneren er 30! En helt syk tegneserie!

Og som aller sist så fant jeg denne fantastiske lommeboken! Ganske stor og "hard"cover lommebok med Hyrule Crest på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar