lørdag 16. juni 2012

Ny iPod i hus!

Som dere kanskje fikk med dere så gikk den pokkers iPoden min til helvette forrige fredag da jeg skulle på jobb så jeg måtte sende den in til InfoCare for rep. I dag kom den i retur og jeg hadde fått en helt ny iPod. Det er jo vel og bra det, men resten var gammelt... Jeg hadde fått tilbake den gamle esken med det samme gamle innholdet... Noe jeg hadde regnet med, men som irriterer meg fordi at min iPod USB ledning funker ikke! NEMLIG! Så jeg hadde vel egentlig håpet på å få nytt alt. Den gang ei...
Ny i plastikk! Tilnærmet ripefri!

Det som faktisk fortustet meg mest var det faktum at de hadde lagt ved en faktura...uten kontonummer eller noe samt skriften "ikke gyldig som faktura" på... WTF?
De krever så at jeg skal betale 225,- til dem...uten at jeg har kontonummer eller noe... Why? Og jeg skjønner heller ikke hvordan de klarer å få alt det der opp på 180,- + moms! Jeg betalte totalt 71,- for å sende iPoden til dem. Det er inkludert både porto og bobleplastkonvolutten. Og når de sier embalasje i tillegg så begynner jeg å stusse for de hadde tatt akkurat den samme bobleplasten som jeg hadde pakket rundt esken til iPoden da jeg sendte den ivei, og pakket den inn  med igjen for å sende tilbake! Hva pokker tenker de meg? Jeg kan for det første ikke betale dette her for jeg har hverken kontonummer eller KIDnummer, og for det andre så har jeg ikke lyst til å betale tre ganger så mye for å få den tilbake som jeg betalte for å sende den avgårde!

Neste gang jeg skal kjøpe meg mp3 spiller så skal jeg holde meg så langt unna Apple som overhode mulig, for dette orker jeg ikke flere ganger! Hah, bare vent å se, denne går nok til helvette om 6-9 måneder så da må jeg sende den inn igjen...og FORTSATT er jeg da innenfor garantien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar