mandag 30. juli 2012

Sokker av opprekksgarn!

Til Desucon i fjord så hadde jeg strikket ett lass med "sokker" til DS'er og mobiler som folk kunne kjøpe på artstanden min for en billig penge...det viste seg å bli en flopp så jeg har da sittet igjen med en dunge "sokker" som jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre med...

Like før Desucon i år så sendte moren min nedover en pakke til meg som inneholdt dukene som jeg har pleid å bruke samt noen andre småting, pluss da disse "sokkene" og de siste få salamanderne... Og siden jeg ikke tok dem med på Desucon og heller ikke hadde bruk for dem ellers så har jeg naturligvis bare latt dem ligge...

På lørdag hadde 3DSXL releasedato og Bård dro for å kjøpe seg sitt eksemplar, jeg fikk jo min i posten på fredag. Siden Bård har brukt "sokk" på sin vanlige 3DS siden han fikk den så spurte han om jeg kunne strikke en til 3DSXL'en hans også. Jeg fant frem garn og begynte å strikke, før jeg så da kom på de gamle sokkene og tok dem frem.

Jeg måtte sammenligne litt, og under ser dere forskjellen, selv om det er strikket av samme garnet.

Men hva skal jeg så med disse "sokken"? Jeg har null bruk for dem, og det er ganske fint garn i tillegg...

Jo! Jeg rekker dem opp så får jeg bruke disse restene samt andre flammegarn rester jeg har liggende til å strikke enda ett par restesokker! Resten får jeg hekle inn i evighetsteppet mitt...

Ikke at det er så veldig pent enda, men det kommer nok til å bli ganske så fargerike sokker etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar