fredag 6. juli 2012

2 år sammen!

Jah, da har jeg og Bård vært sammen i to hele år! ...og noen dager! Vi hadde jubileum samme dag som mamma og tante var her, så vi bestemte oss for å utsette det en dag så vi tok det i går, altså onsdag.

Dagen begynte med kino! Siden vi sjeldent nå går på kino fordi det kun er i 3D på de beste kinoene så har vi utsatt og glemt en god del filmer, så først nå fikk vi sett The Avengers, noe som var like greit for forrige helg fikk jeg først sett Captain America og Thor.
Vi så The Avengers på Ringen kino og vi hadde hele salen for oss selv...forruten om en irriterende gammel gubbe som kom og satte seg i soffaen ved siden av oss...i tillegg pustet han så tungt at han overdøvet filmen, Bård trodde at fyren snorket! Noe som var forståelig!



Så ja, filmen var awesome! Deilig å kunne se den i 2D på en bra kino! Irriterer vettet av meg at ALT må vises i 3D nå for tiden selv om ikke alle kan se 3D og 2D blir holdt tilbake i evigheter på de gode kinoene eller blir vist til irriterende tider på de dårlige kinoene... HEY! KINOFOLK! 3D FILM SUGER! OK? GI OSS SOM IKKE KAN SE 3D ET BEDRE ALTERNATIV, OK????? SCREW YOU GUYS!

Etter kinoen gikk vi rundt og så etter ett sted hvor vi kunne få oss en bedre middag, men uten noe bedre alternativ så dro til Akerbrygge så vi kunne spise på Big Horn Steak House. Bård ville absolutt ha biff, noe jeg ikke er fan av, men de har jo en rett som består av kylling iværtfall.
Middagen var fantastisk, noe som overrasket meg med tanke på at jeg ikke var SÅ imponert forrige gang vi var der og spiste...men det var jo på senhøsten så grillet kyllingfilet passet liksom ikke inn med årstiden...

Istede for å rushe til bussen så gikk vi litt rundt på Akerbrygge. Jeg fikk tatt en god del bilder for dette er faktisk en nydelig del av Oslo som jeg fint kunne tenke meg å bo i/inærheten av. Synd det er så pokkers dyrt...









 Så alt i alt var det en fantastisk dag med god kino og nydelig mat! Skål for at Bård og jeg får flere år sammen! <3 Elsker deg kjære <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar