onsdag 18. juli 2012

Freddy Krueger restesokker!

Enda ett par restesokker fra meg! Er for øyeblikket inne i en sokkefase som jeg håper varer en stund for jeg har flere sokker som må strikkes i fremtiden! Mine egene trofaste svarte og grønne sokker synger på siste verset så...

Men ja, Bård fikk enda ett par restesokker fra meg! Dette paret ble perfekt! Jeg startet med de to fargene jeg hadde mest av i resteposen min (som snart er tom BTW!) som da var rød og grønn.
Startet med 10 omganger rød, så slang jeg inn grønn på samme måte som med de forrige sokkene og resultatet ble enda 10 omganger rød... Deretter stoppet jeg med grønn for å ta 5 omganger med rød før den svarte hælen og 5 omganger rød til, før jeg igjen la inn grønn og fikk 10 omganger rød til og 10 omganger rød på slutten før svart tå. Yeah... Og det passet perfekt til Bård! De var egentlig ferdig i går kveld, men jeg ventet til i dag med å legge dem ut siden jeg har kun blogget på natterstid nå... Jeg kunne ha fått dem ferdig tidligere i går, men jeg har absolutt ikke vært helt i form de siste par dagene så ting har gått treigt...

Siden de da ble grønn og rød stripete så kaller jeg dem for Freddy Krueger sokkene!

Freddy er awesome!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar