lørdag 3. november 2012

Julegaver, julegaver, julegaver...

Det er lørdag ettermiddag, ute regner det og her inne sitter jeg med vonde knær og nyter min kopp grønn mandarin-te mens jeg strikker på julegaver. Aktiviteten på bloggen her kommer nok til å være litt tyst en stund fremover siden jeg ikke våger å poste bilder av julegavene jeg lager på bloggen. Holder nå på med 6 stykker og er halvveis ferdig med 3 av dem.

Akkurat nå så holder jeg på med ett garn jeg egentlig ikke har strikket særlig mye av før (jeg er av den gjerrige sorten når det kommer til garn og handler mest på Europris, Spar Kjøp og Nille), men jeg må bare innrømme at Lima fra Drops er super deilig (ikke at Lima er det dyreste garnet der ute...)! Jeg kjøpte tre hver av fargene lyng og lys burn, to nydelige farger som passer utrolig godt sammen. Tror nok at jeg må sprekke og handle inn litt mer av dette garnet nå som det er på tilbud.

Ellers så går dagene alt for fort... Jeg har så mye å gjøre når det gjelder strikking før jul og ellers litt som skulle ha vært gjort på verkstedet også. Man får bare håpe at knæra mine (som har streiket tre dager denne uka) overlever så jeg også får kommet meg litt ut iblant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar