søndag 6. mai 2012

Ny blogg, nye muligheter!

Jah, så var man her igjen... En ny blogg med nye muligheter... Jeg husker hvordan det var å starte en ny blogg...et rent mareritt! "Vil folk følge meg?" og "Håper at bloggen min blir populær!"
Men etter en stund så glemmer man det...om man da ikke er en egoistisk liten rosa-blogger... Nei! Min blogg har nok aldri vært populær, og aldri vil den vel bli det heller, derfor forventer jeg egentlig ikke at det følger så veldig mange med over hit nå som jeg har bytta beite. Såklart håper jeg at noen av de gamle som travet i helene mine følger etter, men det er det vel bare tiden som vil vise.

Jeg har ikke stort å komme med i dette første innlegget, det er egentlig bare en prøve for å se om dette kan funke. Akkurat nå så sitter jeg i godstolen min, nyter det lille som er igjen i vinglasset mitt mens jeg strikker på oppvaskklut nummer to for kvelden. Bilder om det kommer senere...
Det er også en mulighet for at jeg vil repetere en god del innlegg fra forrige blogg...bare så det er sagt...

Jeg hadde håpet at siden jeg nå har en ny start på bloggen så vil jeg også kunne snu bloggen litt mer i de retningen som jeg har ønsket i det siste med den gamle... Den har nemlig ikke vært særlig aktiv i det siste forruten innlegg som "se! diamanter!!!!" eller "oooh! jeg har strikket!" som da vanligvis var noen uker imellom. Har bestemt meg for at jeg vil slenge litt av den skylda over på blogg.no som nå i det siste har vært en bitch å logge inn på. Men jo, jeg vil prøve å bli litt mer aktiv, selv om livet mitt er ganske så LITE aktiv for tiden.
Jeg vil at bloggen min skal bli litt mer om mine hobbyer og intresser igjen... Jeg vil kunne blogge mer om det jeg gjør, ikke bare på jobb men også her hjemme... Jeg har å nettopp kommet inn i en strikke periode igjen, så hva er vel mer passenede enn å oppdatere bloggen x-antall tusen ganger pga det?

I det siste så har jeg blogget endel fra min mobil på blogg.no så jeg vil tro at en god del vil være avhengi av hvor enkelt det vil være å blogge fra mobilen...men om blogg.no har en app så må vel blogspot også ha en!

Når alt dette er sagt så håper jeg at jeg får mer ut av denne siden. Jeg kommer nok til å legge flere av de bloggene som jeg følger i sidebaren her så det blir enklere både for meg og for eventuelle andre lesere å finne bloggene til andre. Jeg vet at det finnes noe annet program hvor du kan legge til blogger så du får oppdateringer der inne, men det tror jeg ikke jeg orker...

Men jah... Det var egentlig alt jeg hadde å si for denne gang. Håper ikke alle er for sure for dette litt spontane bloggbytting greia, men jeg håper at dere henger med...så godt dere kan =D


Og jeg må bare slenge med denne lille saken som jeg la med i mitt siste innlegg på blogg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar