tirsdag 4. september 2012

Strikke-tatoveringer!

Det er ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i tatoveringer, til min mors store ergelse og fortvilelse. Jeg har planer om tatoveringer på store deler av kroppen min og foreløbi så er det bare pengene som stopper alt. Jeg har foreløbi 7 stykker, 4 er Nintendo relaterte mens resten er en blanding av tegn, nerdegreier og ett portrett. Min høyre arm har jeg planlagt å få dekket med diverse nerdeting, og der kan det jo passe godt med ett eller annet strikkerelatert. Selv om jeg ikke har fastslått at noe slikt kommer til å skje, så har jeg begynt å se meg rundt etter litt inspirasjon, og jeg skal sidere, det er overraskende mange flotte strikke-tatoveringer der ute! Skal dele noen med dere her nå så får dere fortelle meg hva dere synes!
Trykk på bildene for å komme til nettsiden hvor jeg fant dem.

Denne liker jeg! Jeg er vanligvis ikke fan av stjernetatoveringer, men denne kunne jeg faktisk ha tenkt meg å hatt. Selv om jeg ikke er fan av farger i tatoveringer selv, så elsker jeg fargebruken i denne.

Denne var bare søt! Liten, enkel og kjempesøt!

Denne er bare helt fantastisk! Kanskje ikke den beste plasseringen, men den er nydelig. Kunne godt ha tenkt meg noe i denne stilen selv.

Veldig enkel,veldig simpel, kanskje litt for enkel for meg.


Disse to er kjempekule! Kunne godt ha tenkt meg disse to, eller bare en av dem ett sted på kroppen.

Denne er virkelig spessiel! Ikke noe jeg personlig kunne ha tenkt meg, men jeg er ekstremt facinert over detaljene på denne! Det er flere tatoveringer om dere klikker på bildet.

Her er en vott som aldri vil bli ferdig! Denne er bare helt nydelig synes jeg. Ikke helt fan at av strikkepinnene er så lange, men det er en smaksak.

Denne er noe det samme som den nest første her, litt usikker på hvilken jeg liker best, men plasseringen på denne er mye bedre.

Fargene: fantastisk. Tema: fantastisk! Denne er for den litt mer rocka og hardcore strikkeren, men jeg digger den så absolutt!
 

Her har vi en variasjon av "live fast, die young" klassikeren, men jeg liker denne mye bedre. Jeg er egentlig ikke fan av klassiske tatoveringer, men jeg tror dette enda ett untak for meg.

Denne er stor og helt fantastisk! Elsker fargebruken og alle elementene i tatoveringen! Fantastisk! Flere tatoveringer om dere trykker på bildet.

Denne er kjempesøt og kjempe enkel. Skulle gjerne likt å hatt det garnet i virkeligheten å fått strikket noe av det...

Denne er bare helt fantastisk, vet jeg har sagt det om mange til nå, men denne er virkelig fantastisk! Alle detaljene i strikketøyet her er nydelig, ser ut som blonder, noe det sikkert er...

Ikke direkte strikking, men jeg måtte ta den med for jeg syns den er helt nydelig! En slik bak på hvert lår kunne jeg virkelig ha hatt!

Denne liker jeg! Har fått sansen for sugarskulls i det siste og denne er absolutt en jeg kunne hatt! Litt skeptisk på den saksa som står ut under der, men ellers er den nydelig!

Og denne er bare helt skjønn! Slik bestemor vil jeg bli!

Det finnes såklart enda flere der ute, men dette er en håndfull av de jeg fant som jeg likte og i det heletatt hadde fungerende linker. Det var enda flere som jeg likte, men de funket ikke og da er det litt vanskelig å legge dem inn her...

4 kommentarer:

  1. Herre... strikkerelaterte tatoveringer har jeg aldri tenkt over før, men de var jo bare utrolig kule! Skaff deg en! Dooo eeet! :D

    SvarSlett
  2. Hihi! Kanskje jeg skulle fått meg en pjone/heklerelatert tattis. På tide med en ny en. Nå er forøvrig en midtgardsorm rundt høyre underarm førstepri akkurat nå da, men du gav meg en god ide der :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det finnes mange hekletatoveringer også! De er minst like fine de som noe annet :P https://www.google.no/search?q=crochet+tattoo&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=oFdGULO8E8mKswblw4CQAg&biw=1187&bih=639&sei=pFdGUL-DIMf3sgaHlIHABA

      Slett