tirsdag 11. september 2012

Forsinka bursdagsgave!

Før jeg blogger om Raptus helgen så må jeg bare få sneket inn ett lite innlegg her siden jeg nettopp fikk en overraskelses-ekstremtforsinka-bursdagsgave fra Fido! ...eller Martin som han egentlig heter...

Jeg har nå lenge ventet på bursdagsgaven min fra Valle-flokken min, Muffin, Chatarina, Bale og Fido. Jeg spurte om de ikke kunne lage ett charms armbånd til meg siden jeg savnet dem så fryktelig mye, å joda, det kunne de... Tingen er at jeg enda ikke har fått det... Jeg skulle egentlig få det til bursdagen min som er i januar, men de ble ikke ferdig, så skulle de sende den med Bale når hun kom på besøk i slutten av april, den var ikke ferdig... Så skulle de ta den med til Desucon for da var den ferdig! ...men Muffin hadde glemt den... Så nå hadde jeg håpet at det endelig kom siden Fido sa at han skulle sende meg bursdagsgaven min før han reiste til utlandet. Og i gårkveld da vi kom hjem fra Bergen så lå det en pakkelapp i postkassa...Norgespakke... Det første som slo meg var "WTF??? Er det armbåndet så stort?" Men neida, Fido hadde sendt meg noe annet! Så om dette er en "beklager forsinkelsen, men det kommer senere"-gave eller en "vi trakk tilbake armbåndet så her får du noe annet isteden"-gave aner jeg ikke.

Nå er ikke jeg en person som forventer å få gaver fra alle jeg gir gaver til, MEN når folk sier at det kommer, det kommer, det kommer men så kommer det aldri, da blir jeg litt skuffet. Men Fido er Fido, alltid så omtenksom og jammen klarte han ikke å gjøre min dag litt lysere også nå som jeg er syk.


Gaven fra Fido inneholdt noe spiselig, som alltid, men denne gangen var det ikke pokkers små bokser med leverpostei, jordbærsyltetøy eller nugatti! Men sjokolade! Namnam sjokolade! I tillegg var det ett brett med stickers antar jeg som ser ut som nagler. Awesome!


Jeg fant også en vifte som jeg desverre nok hadde fra før... Men det er alltid kjekt med slike vifter til foreksempel Desucon! Og den var grønn såklart!


Og til sist var det en stekepanne... Yeah! Dette hadde jeg aldri trodd! En stekepanne! Da jeg først så den var jeg litt WTF...før jeg åpnet opp den lille pakken som inneholdt håndtaket, som såklart var grønt!

Først DA slo det meg hvorfor Fido hadde sendt meg denne. HELE stekepannen er grønn! Hvordan jeg kunne UNNGÅ å se det aner jeg ikke... Men den er superawesome og kommer nok garantert til nytte!

Tusen takk Fido!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar