tirsdag 4. september 2012

Endelig kom Marius!

Nå har jeg ventet siden torsdag på denne boka (egentlig enda lengre siden), og jeg har sett andre folk få den for lenge siden så man kan si at jeg ikke har vært særlig fornøyd... Men nå har jeg endelig fått Marius og nå har jeg bare lyst til å strikke meg noe pent fra den!

Har vurdert å få strikket meg en type selekjole med Marius motiv i grønt, jeg mangler egentlig bare mønsteret, og etter en titt i boka så har jeg fortsatt ikke noe mønster, men mer inspirasjon og peilepinn på hva jeg faktisk vil ha! Men jeg tror det vil bli litt vanskelig... Jeg vil gjerne ha en selekjole med skjørt som denne:

Og da såklart med seler eller type singlett uten ermer... Det er bare for meg å sette igang...

Og når vi en gang får flyttet til ett sted hvor vi kan ha dyr så skal vi få oss en japansk spisshund og da kommer jeg nok til å strikke slike til den:




Men den tid, den sorg... Skal nok kose meg med denne boka fremover så får vi se om det blir noe produktivt fra den!

...sukk, tror jeg trenger ny data snart... Dette innlegget tok meg en evighet fordi at space-tasten ikke vil funke halvparten av tiden og touchpadden er glitchy så bildene hoppet rundt omkring på hele siden... Jaja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar