mandag 10. september 2012

Ikke i form =(

Hei folkens! Grunnen til at det har vært såppas fravær fra min side iløpet av helga er rett og slett fordi jeg har vært i Bergen på Raptus. Nå som jeg er hjemme igjen så har jeg såklart rukket å bli syk (takk Arne, dette blir tradisjon), så hele kroppen verker, gjør vondt og er generelt sett veldig sår og værkende, så desverre blir det ikke noe blogg innlegg med det første om Raptushelgen, noe som er synd for jeg har vært "aktiv" med strikkepinnene og nesten fått strikket ferdig en Marius selekjole i størrelse 2 år...
...mer info og bilder kommer seinere. Foreløbi er jeg ganske fornøyd! Dette er min første Marius og det vil komme flere for jeg har kjøpt garn fra Drops til en til, jeg skal også rote i garnlageret mitt etterhvert etter garn til flere samt at jeg har ei venninne av meg som veldig gjerne ville ha en genser med rund sal. Siden jeg enda jobber med å få taket på det å strikke mønster så skal det bli en utfordring.

Men nå skal jeg pakke meg inn i noen tepper og slappe av med noe varmt å spise samt drikke før jeg tusler til sengs... Har tullet meg inn i min kjære Setesdalskofte så jeg får sakte men sikkert tilbake varmen i kroppen etter en heselig togtur.

Det koselige med togturen tilbake var at det satt to eldre damer bak oss og begge to strikket ganske heftig... Akkurat hva de strikket vet jeg ikke, men det var ei som strikket på noe stort og hvitt med flette og hun andre satt med noe...blått (?) og snakket om hel- og halvpatent. Om dere er på Strikkeblogger.no, gi ett lite pip! =D

Men nå skal jeg tilbake å pleie min sarte kropp. Blogger mer om helgen senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar