tirsdag 10. juli 2012

Søte fleeceluer!

For...tja...2 uker siden? Så sendte jeg en bestilling til ei jente på Japani som lagde fleece luer med ører og diverse. Jeg har egentlig lenge hatt lyst på slike ører, men hver gang jeg er innen rekkevidde av en så har jeg enten ikke orket eller hatt råd til å kjøpe en...altså, slik har det vært de siste fire årene på Desucon. Men nå fikk jeg endelig orket meg ivei til å bestille noen håndlagde fleeceluer! Og det er i hvilke som helst slags vanlige luer med ører på, nei, dette er to Pokemons og en drage!

LUXRAY, VAPOREON og TOOTHLESS!




De er kjempesøte! Ikke at jeg helt vet NÅR jeg kommer til å bruke dem da...






Og ja, Vaporeon er lysegrå/hvit der han egentlig skal være gul... Litt fordi at jeg ikke liker gult, og litt fordi jeg liker å være original og fordi jeg syns at Vaporeon passer bedre slik. Jeg har også ett prosjekt på si her med strikking som har pågått ett år nå uten at jeg har gjort stort, hvor jeg prøver å strikke en hel Vaporeon som da skal representere den jeg alltid har i spillene, som jeg da ønsker skal være LITT original.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar