fredag 27. juli 2012

3DSXL!

ENDELIG så er den her! Eller...ikke helt da...den har releasedato i morgen, men snille Elkjop sendte den tidlig så jeg fikk den i dag! Så vi prang opp på posten for å hente vidunderet i dag!



Den er fantastisk å holde i! Skjermen er helt utrolig stor og mye bedre å se 3D på enn den vanlige 3DS'en. Til venstre på bildet under ser dere min første og trofaste DSiXL, jeg har også 25th aniversary limited edition DSiXL men den bruker jeg ikke...ønsker meg dog flere av disse, absolutt den beste DS'en!
3DSXL'en er faktisk bittelitt mindre enn DSiXL, men skjermen er betraktelig myestørre! Og før noen spørr, ja det er min vanlige 3DS som ligger til høyre der... Jeg har cover på den og nesten alle som ser den spør om det er en limited edition eller noe... Neida, den er helt vanlig og svart.




Siden jeg nå har en ny 3DS så prøver jeg også ut det nyeste 3DS spillet mitt! Harvest Moon 3D: The Tale of Two Towns!

Jeg elsker denne maskinen allerede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar