lørdag 16. februar 2013

Valentinsdagen...på etterskudd!

Valentinsdagen i år var egentlig ganske sweet! Våknet opp til en ny isbjørn som Bård hadde klart å snike inn i huset på ett eller annet vis... Og rett etter at jeg hadde vært på badet så ble jeg møtt av Hyrule Historia boka! Så nå har jeg begge to, både den japanske versjonen (som er betydelig mindre men mye dyrere) og den engelske!

Dagen gikk relativt greit! Jeg fikk gjort unna endel skittentøy, jeg bakte valentins-kanelboller til Bård...


...så lage jeg awesome pizza til Bård, vi så Predator (som vi prøver å få laget en tradisjon ut av) og jeg gjorde ferdig en lue som jeg skal blogge mer om senere en gang i tiden...kanskje...

Jeg fikk også en pakke på valentinsdagen! Måtte bestille meg mer garn til Marius genseren min fordi den er ett garnspisende monster...

...og jeg fikk endelig kjøpt meg en Namaste veske for rundpinnene mine! Jeg har aboslutt ikke plass for dem i pinneetuiet mitt, så jeg måtte gjøre noe... Såklart så var strikkenett.no utsolgt for den grønne, men den svarte var ganske så peeeeen!

Så yaaaay for det!

Kan også ta med valentinssokkene som jeg har strikket, men glemt å blogge om... De ble faktisk ferdig...forrige uke en gang. Tenkte jeg skulle gjøre noe for "pink challenge" på en deviantART gruppe, så jeg fant frem noe av det lille rosa jeg hadde i lageret mitt og strikket ettpar hjertesokker fra Drops. Jeg er ikke særlig begeistret over disse, de er ikke helt min farge...så om du er intressert, så selger jeg disse for 250,- + porto. De er størrelse 38-40...circa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar