tirsdag 6. august 2013

Jeg vant enda en giveaway!

Dette er nå den andre giveaway'en jeg har vunnet i år! Nå er det såppas sjeldent at jeg vinner noe som helst, så dette er helt fantastisk! Skulle nesten tro at 2013 bringte lykke med seg!

Uansett, denne gangen vant jeg på bloggen "Kristin's Strikkeblogg" og hun holdt en giveaway fordi hele strikke-Norge er i klutmodus for tiden og gjør ikke noe annet enn å strikke kluter, og da spessielt klutene til Bittami! Derfor var da hovedpremien 7 nøster i Tuva bomullsgarn fra Europris, som da er det annbefalte garnet til Bittami's mønstre.
Og ja, da var det jo lille meg som vant! Og det ble jeg super glad for, for jeg har aldri prøvd Tuva garn før, og man kan aldri få nok med kluter!

Pakken dukket opp på fredag, men jeg har ikke fått blogget om det før nå...rett og slett fordi jeg er lat.. Men dere kan tro jeg ble glad da jeg åpnet pakken og fant 7 fantastiske nøster i nydelige farger!
Det er to av det blå, og ellers ett av hver av grønn, gul, mørk rosa, lys rosa og lilla.

Tuva er ett blandingsgarn, altså 50% 50% bomull og akryll. Forrige gang jeg var på Europris (mens jeg var på Oppdal) så vurderte jeg å kjøpe med meg Tuva, men endte opp med ett lass med Dalia garn istedet som er 50% 50% bambus og akryll, i håp om at de ville være like gode til håndklær og vaskekluter...og glemte derfor Tuva siden det var utgående garn til 10,- per nøste... Men nå har jeg endelig en håndfull med Tuva og jeg gleder meg til å strikke meg kluter! Og siden det er 7 nøster og 7 mønster så sier det seg vel selv at jeg får lage en av hver.

I tillegg så fikk jeg ett supersøtt kort som jeg bare elsker siden jeg er så fryktelig glad i Japanske drakter (yukata, kimono etc. (minner meg på at jeg må finne en annledning til å bruke min snart, for jeg har en ekte yukata, importert fra Japan)) så var kortet i segselv en gave! Har nesten lyst til å ramme det inn!

Så tusen takk, Kristin! Dette var tidenes premie! Og jeg gleder meg bare til jeg blir ferdig med de prosjektene jeg har på pinnene nå så jeg kan hive meg inn i klutestrikking igjen!
...minner meg på at jeg må få lagt ut de jeg har strikket allerede...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar