mandag 20. mai 2013

Dårlig med blogging gitt...

Som tittelen sier så er det dårlig med blogging fra min side fra tiden. Ikke at det er noe nytt, har hatt dårlig med blogging de to siste årene egentlig... Tingen er at det ikke skjer noe, og når det skjer noe nevneverdig så orker ikke jeg å blogge om det. Det blir en ond sirkel... Men alt i alt så begynner jeg å tro at jeg kanskje har vokst ifra bloggingen. I begynnelsen var det gøy, i Valle var det gøy, men nå er det ikke særlig gøy lengre, alt følest mer som ett slit... Og det hjelper heller ikke at de eneste kommentarene jeg får, til tross for evig  med sidevisninger, er spam-meldinger som klarer å snike seg forbi spam-muren. Jeg har til og med ferdige strikkeprosjekter som jeg ikke har lagt ut her, fordi jeg ikke har motivasjon til det lengre.

Det er synd å måtte legge fra seg bloggen også, ta det med ro (om det i det heletatt er noen som bryr seg der ute), jeg skal ikke legge den ned. Jeg ønsker ikke å legge den ned, men bare ikke forvent for mye oppdateringer fra meg fremover...ikke at jeg har hatt så mye i det siste heller da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar