fredag 28. juni 2013

Desucon stress!

Virker som om dette begynner å bli ett fast innlegg før Desucon kommer stormende...vel, i år har jeg grunn til å stresse, og jeg tror aldri jeg har stresset SÅ mye rett før Desucon før! Vel, jeg har bare megselv å takke... For når jeg absolutt burde ha vært på verkstedet så har ikke jeg hatt energi eller jeg har rett og slett bare ikke følt meg i form... Skal ikke være så lett det der.
Nå er det dagen før dagen og jeg har fortsatt en god del som bør være ferdig... Men jeg begynner å se håp!  Akkurat nå må jeg bare få laget x-antal flere reTardiser og koble sammen noen fler steam punk smykker, så er det bare polering igjen!
Perfekte er de ikke, men det har jeg ikke tid til akkurat nå... Har for øyeblikket tre Totoro og tre reTardiser klare for polering, deretter har jeg to nye reTardiser i biter og må printe ut til noen flere.

Så har jeg tre single ørepynt i steam punk stil, kommer til å selge disse en og en, mulig jeg lager noen speilvendte også... Det som tar tid her er utsaging av de vingene... Jeg har noen men ikke nærtil nok tror jeg. De er forresten i messing, kobber og aluminium, eneste sølv på disse er kroken og øskene.

Jeg har også noen steam pink anheng ferdig...mer eller mindre, har desverre ingen bilder av dem nå, men jeg håper å få lagd noen flere av dem, samt også kanskje noen armbånd.

Så hadde jeg planlagt noen Navi smykker i pleksiglass, men det fikk jeg desverre ikke tid til... Tok rett og slett for mye tid og resurser bare ved å sage dem ut, så det måtte jeg bare droppe...

Andre håndtverk blir det ikke så veldig mye mer fokus på på min stand... Jeg hadde planlagt å lage sot troll nøkkelringer/mobilheng, men såklart kom ikke pom pom makerne mine før i dag, så jeg holdt på å gi opp... Mulig jeg bare lager disse mens jeg sitter på standen... Jeg fikk laget tre stykker i går med simple pappskiver...som jeg hater den metoden...
 
Og helt til slutt da så tenkte jeg å lage noen simple luer med ører å selge, men det fikk jeg jo såklart ikke tid til... Jeg starta på to, men har ikke energi for å få opp tempoet når jeg strikker på grunn av alt stresset så jeg lot det være... Burde absolutt starte med det tidligere...

Men ønsk meg lykke til! Jeg trenger det! I dag må jeg nemlig stenge meg inne på verkstedet! x_x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar