søndag 25. november 2012

En liten ikke-strikkerelatert giveaway!

EDIT: Om det ikke er nok interesse for giveawayen så blir det ingen trekning.

 Jeg sa jo i ett tidligere innlegg når jeg nådde 100 innlegg på nybloggen her at jeg ikke skulle ha giveaway, iværtfall ikke enda. Men i dag fant jeg ut at jeg kunne ha en liten en allikavel. Den er nok desverre ikke strikkerelatert så dere fra strikkeblogger.no som forventer garn eller pinner blir nok kanskje skuffet nå, men dere er også hjertelig velkommen til å delta i denne giveawayen!

I dag rydder og vasker vi leiligheten, og mens jeg da drev og tørket støv og vasket hyllene på badet så kom jeg over denne lille parfymeflasken som jeg kjøpte blindt over nett i sommer en gang. For min del så slo den ikke ann noe særlig, men den kostet meg jo 3-400,- så jeg måtte jo prøve den. Det viste seg at den skulle være så og si prikk lik Escada Ocean Lounge som var en veldig populær sommerparfyme for 3-4 år siden. Denne elsket jeg der og da, men desverre så ble den knyttet for mye opp til han jeg var sammen med på det tidspunktet og nå tåler jeg ikke lukten av den siden han knuste meg da det ble slutt.
Så isteden for å kaste den eller tømme den ut så kan vel heller noen andre få bruk for den!
Det er da snakk om parfymen Incanto Dream, golden edition fra Salvatore Ferragamo.
Her er flasken jeg gir bort, 50ml

Det er en veldig god og sommerlig parfyme, tror nok den kan være veldig populær blant de litt yngre. Jeg har selv bare brukt denne 2-3 ganger før jeg tilslutt innså at jeg ikke klarer denne fordi den minner for mye om Ocean Lounge. Den kommer også i den originale esken sin, den har fått noen bulker på noen sider men ser fortsatt ganske fin ut. Litt overrasket over at jeg fant igjen esken egentlig...
For å være med i denne konkurransen så må du trekke lodd, og det er i alt 3 lodd du kan trekke:
Følger av bloggen = 1 lodd
Linke til dette blogginnlegget på Facebook = 1 lodd
Linke eller annonsere denne giveawayen på din blogg = 1 lodd
Kommenter dette innlegget med hvor mange og også gjerne hvilke lodd du tar samt din epostadresse om du ikke har blogg slik at jeg kan kontakte deg om du har vunnet!

Siste sjanse for å ta lodd er søndag 9. desember, altså om to uker. Trekninger skjer så i begynnelsen av uken etter og jeg sender avgårde så fort jeg har fått vinnerens adresse slik at den forhåpentligvis kommer frem før jul!

Med det sier jeg lykke til til alle som deltar! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar