onsdag 24. oktober 2012

Slipssmykker og andre ting!

Kjære Anette hos ReMade - ReLoved lager mange fantastiske smykker og objekter ut av gamle klær og ting. Jeg møtte henne første gang under Desucon i sommer og jeg var totalt begeistret over disse fantastiske slipssmykkene hennes (dere MÅ besøke epla butikken hennes)!

Så jeg huket tak i henne, spurte henne om hun hadde noen slips i turkis og grønt, og jammen hadde hun noen og det endte i at jeg fikk hentet dem i dag på Kolbotn!

Nå er ikke jeg særlig flink til å ta bilder av megselv, heller ikke særlig begeistret over det... Så dette ble de beste bildene av de hundretusen jeg tok...



Jeg er kjempe fornøyd! De er helt fantastiske og fargene er nydelige! Tusen takk Anette!

Etter at jeg hentet slipssmykkene fra Anette så tok vi en handletur på Sofiemyr og ofte på Coop butikken der så har de billig billig garn, ikke alle nødvendigvis pene eller av god kvalitet, men det er fortsatt som en godtebutikk for en strikker. Blandt alle de kjedelige raggsokkegarnnøstene (yeah, langt ord?) så fant jeg disse litt fargesprakende nøstene ved navn Zandra, 80% akryl og 20% nylon... Vi får se hva disse kan brukes til!

Etter at vi hadde handlet på Coop så stakk vi innom Plantasjen hvor jeg fant ut at jeg bare måtte skaffe meg enda en venus fluesnapper! Og siden den andre jeg hadde het Olga-Bjarne så ble den nye døpt Sigmund-Kristine. Sigmund og Olga etter de gamle naboene hjemme som var som reservebesteforeldre for meg. Det endte da også i nye potter til dem! Dinosauren er Olga-Bjarne og uglen som ligner litt på Totoro er Sigmund-Kristine.

Så må jeg bare dele med dere hva jeg fikk i posten i dag fra selveste MadameWario! Hun har jo nettopp hatt bursdag og derfor lage mange plushies som hun solgte i etsy butikken sin, og siden jeg desverre ikke vant konkurransen hennes (noe som egentlig irriterer meg for de tegningene som vant var (unnskyld meg altså) var egentlig litt crappy...) så bestemte jeg meg for å heller kjøpe en av de plushiene hun hadde i butikken sin. Nemlig denne fantastiske rainbow Wario! Så nå står han på TV'en sammen med de tre pompom critters som jeg kjøpte av henne tidligere i år.

Når jeg først er igang så kan jeg slenge inn ett bilde av noen Halloween sokker som jeg jobber med og håper å få ferdig til en Halloween konkurranse på deviantART.

1 kommentar:

  1. Hei igjen! Tusen takk for reklame :) Så fint at du ble fornøyd med smykkene :)

    Halloween-sokkene du lager er forresten kjempestilige :)

    SvarSlett